Söndagsläsning och lite jobb

Idag har varit en långsam dag och en tröttsam dag på grund av det otroligt tråkiga regnvädret. Det har varit mörkt nästan hela dagen. Sådant gillar inte jag för jag blir så trött. Men otroligt nog har jag trots det fått jobbat lite och läst en hel del. Nu har jag bara cirka 40 sidor kvar i

Rosengädda nästa! (Rosengädda, #1)

så det kommer en recension på den under morgondagen. De sista sidorna kommer jag nämligen att läsa klart till frukost. 🙂

Nu ska jag sova för jag är supertrött.

 

Kommentera

