Utmaningarnas status får vänta lite

Eftersom det helt plötsligt blev en massa inlägg som ska skrivas och publiceras nu under helgen så får inlägget där jag ser över hur det går med alla mina utmaningar komma i nästa vecka istället. Men den som väntar på något gott väntar ju aldrig för länge, som det konstigt nog heter. Förhoppningsvis blir det inlägget intressant. Jag vet inte än eftersom jag inte heller har orkat sätta mig ner och titta över hur det ser ut med utmaningarna. Förkylningen tittade ju fram till slut så de senaste dagarna har varit tröga med halsont, huvudvärk och nu har hostan hittat till mig också.

Men förhoppningsvis blir det snart bättre och då kommer statusen på utmaningarna. 🙂

Kommentera

