Helt otroligt dålig bloggare

Det är helt oroligt vad dålig jag är på att blogga på vardagarna. Det har varit illa det senaste veckorna. Oftast beror det på att jag har så mycket jobb att jag inte orkar ta itu med bloggen när jobbet är levererat. Men den senaste veckan och nu har det även berott på att jag åkte på den förbannade förkylningen som verkar härja runt bland folk. Jag har varit ännu tröttare än vanligt. Men jag ska försöka bättra mig och inte bara blogga en massa på helgerna då jag har tid över.

Jag har ändå goda nyheter. Jag har cirka 30 sidor kvar i ”I dödsskuggans land” så det kommer en recension på den senast imorgon!! 🙂

I dödsskuggans land

Per automatik kommer det också ett ”inför läsning”s inlägg efter det. Det kanske kommer på fredag, dock. Vi får väl se hur jag väljer att publicera inläggen.

Det har även kommit några böcker i brevlådan så det kommer ett sådant inlägg någon gång i veckan också.

Som ni ser så har jag en hel del inlägg planerade. Nu ska jag bara hitta tiden att skriva dem också …

 

Kommentera

