Bokbloggsjerka 7-10 september 2012

Då ska vi se. Det var bokbloggsjerkedags igen. Jag har inte skrivit på någon veckan eller så för jag har inte hittat något bra svar på de frågor som har ställts. Men den här helgen ställer Annika följande fråga:

Då förra veckans jerka krävde en viss tankeverksamhet kör vi med en extremt lätt fråga denna vecka: Vad läser du just nu?

 

Det är ju som sagt en ganska enkel fråga. Just nu läser jag två böcker. Först läser jag ”Kast med liten kniv” av Sara Kadefors som är ett recensionsex från Piratförlaget. Sen läser jag även ”Språkbitar” av Jane Nystedt.

 

One thought on “Bokbloggsjerka 7-10 september 2012”

Kommentera

