I min brevlåda v. 36 (2012)

Förra veckans brevlådeskörd bestod av tre böcker. I måndags kom det ett mejl med en e-bok från Collings Förlag. Det var deras senaste ungdomsroman.

Doktor Kessners hemlighet

Det var ”Doktor Kessners hemlighet” av Adam Hansson.

 

I tisdags kom det en avi så i onsdags var jag till posten och hämtade ut ett recensionsex från Damm Förlag.

Överenskommelser

Boken är skriven av Simona Ahrnstedt. Hon har nyss släppt ännu en bok ”Betvingade”.

Jag var ju med i en tävling och hade lyckas läsa mig till att jag skulle få boken ”Betvingade” så jag beställde recensionsexet från Damm Förlag för att få läsa hennes första bok också. det komiska var bara att jag senare på onsdagen fick mejl om att jag har vunnit båda böckerna signerade och att de skulle dyka upp någon gång framöver. Så jag kommer att ha ett extra ex av ”Överenskommelser”. Det kommer nog dyka upp en tävling framöver med den boken som vinst, alltså den osignerade. 😉

 

I fredags kom det ännu en avi som jag inte fick hämtat ut förrän i lördags. Det var ett trevligt paket från Rabén & Sjögren. I paketet låg:

Skuggan

Boken heter ”Skuggan” och är första delen i serien ”The World of Voodoo” av Petrus Dahlin och Lars Johansson.

 

Så nu har jag en skön läsning framför mig i september. 🙂

 

Kommentera

