Bokbeställning…

Jag tror att det är dags för mig att häva mitt köpförbud. Jag kan ju ändå inte hålla det. Det for nog nedgraderas till att jag ska vara restriktiv med att köpa böcker och tänka mig för innan jag impulshandlar. I helgen som gick, närmare bestämt i söndags, gjorde jag en bokbeställning. Det är ju svårt att motstå när man får en fraktfrikod från CDON för att köpa J. K. Rowlings ”The Casual Vacancy”. Den var ju billigast på CDON om man slapp frakten. 🙂

Med i beställningen följde två gamla Foo Fighters-skivor (Greatest Hits och There is Nothing to Loose) och två andra böcker som jag länge har velat ha. Det var erbjudande på dem nu så jag slog till.

 

Det blev ”The Passage” av Justin Cronin och ”I, Robot” av Isaac Asimov. 🙂

 

Kommentera

