Ge bort en bok!

Idag efter lite snabbt funderande innan jag skulle till öppet hus på eXercise så hittade jag fyra böcker som jag vet att jag inte kommer att vilja läsa igen. Jag tog med dem och lade ut dem runtom i Kinna i enlighet med ”Ge bort en bok!”-eventet på Facebook.

 

De här böckerna försvann ur min samling:

Ge bort en bok!
  1. ”Hello kitty måste dö” av Angela S. Choi
  2. ”I dödsskuggans land” av Alden Bell
  3. ”Given” av Sam Lipsyte
  4. ”Allra hemskaste syster” av Lina Forss

 

När jag hade tränat klart gick jag förbi ett av ställena där jag hade lagt en bok och såg att, åtminstone, den var borta. Jag hoppas att alla fyra har fått nya ägare.

 

Jag önskar de nya ägarna en trevlig läsning, vilka ni nu än är!

 

Kommentera

