Bokbloggsjerka 14-17 september (2012)

Den här veckan ställer Annika följande fråga i jerkan:

Vad är det som lockar dig att läsa den genre/de genrer som du föredrar?

Jag vet faktiskt inte riktigt vilken genre/vilka genrer som jag föredrar att läsa. Jag har funderat över detta hela helgen men inte kommit fram till något. Det gör det riktigt svårt att ge ett bra svar på den här frågan. Det är ju inte så lätt att säga vad som lockar mig till något som jag inte vet att jag föredrar. Tyvärr, ett bättre svar än så här blir det inte …

Kommentera

