300:e inlägget = TÄVLING!

Efter lite bloggtystnad kickar jag igång lördags eftermiddagen med en tävling.

Det visade sig att det här är mitt 300:e inlägg på bloggen! Det måste ju firas på något sätt och det bästa sättet jag kan komma på är att lotta ut en bok (jag har ju utlovat en tävling i ett inlägg för någon vecka sen). Det blir min första tävling. Alltså är det ännu mer att fira. 🙂

 

Boken jag lottar ut är den här:

Det är Simona Ahrnstedts ”Överenskommelser” som pocket. Klicka på boktiteln så kan ni läsa lite om boken. Jag har själv inte hunnit läsa den än så jag kan inte berätta så mycket om den.

Jag råkar ha dubbletter av just den här boken eftersom jag beställde ett recensionsex av Damm förlag och sedan fick veta att jag hade vunnit den i en tävling.

 

Tävlingsregler:

  1. Du ska ha en svensk postadress dit jag kan skicka boken (frakt till utlandet blir tyvärr för dyrt).
  2. Skriv en kommentar till det här inlägget för att delta i utlottningen.
  3. Skriv med en mejladress eller blogg så att jag kan kontakta vinnaren.

Tävlingen avslutas söndag 7 oktober kl. 18.00. Därefter drar jag en vinnare.

 

Ni får gärna följa bloggen via Bloglovin’ och/eller Blogkeen. Det ger dock inga extra lotter.

Ni får gärna tipsa folk om tävlingen via Facebook, Twitter, blogg eller vad ni nu kan komma på för något kul sätt. Men det ger inga extra lotter, tyvärr.

 

7 thoughts on “300:e inlägget = TÄVLING!”

  1. varmt grattis till de 300! må inspirationen räcka till minst 300 till 🙂

    jag är nyfiken på ‘överenskommelser’, vill jättegärna vara med i utlottningen..!

Kommentera

