I min brevlåda v. 39 (2012)

Den här veckan var brevbäraren snäll. 🙂

I måndags kom hela tre böcker och i torsdags kom det en.

 

Första boken som kom var den senaste boken från Booked.

Flickan vid glastonet (Speglarnas hemlighet, #1)

Det är Erika Vallins ”Flickan vid glastornet”. Det är första boken i trilogin som heter ”Speglarnas hemlighet”. Det är en barnbok som ska bli kul att läsa.

 

Nästa paket jag fick i måndags innehöll vinsten från Forma Books för att jag skrev en recension av boken ”Betvingade” utan att ha läst den.

Jag fick Simona Ahrnstedts två böcker ”Överenskommelser” som pocket och ”Betvingade” som inbunden och signerad.

 

I torsdags kom det efterlängtade sms:et som sa att det låg ett paket från CDON och väntade på mig på posten. När jag hämtade det var det ju självklart boken som jag beställde för några veckor sen.

The casual Vacancy

Det var J. K. Rowlings nyaste bok ”The Casual Vacancy”.

Nu ska jag bara hitta tid att läsa alla dessa böcker och de som redan ligger i läshögen. 🙂

 

Kommentera

