Söndagens tröttsurfande = bokinköp

Vad hände? Jag satt och tröttsurfade lite istället för att hoppa i duschen som var tänkt från början. Jag hade sen några dagar tillbaka lagt två e-böcker i min virituella kundvagn på Adlibris. Av någon underlig anledning klickade jag in mig där och köpte dem igår. Det är inte bra att trött-/slösurfa en söndagkväll. Det resulterar alltid i att något dumt inhandlas eller görs.

 

Inköpen var:

Kampen om järntronen

Kampen om järntronen” av George R. R. Martin, första delen i ”Sagan om is och eld”. Den kostade bara 32 kr och jag har lagt den och tagit bort den några gånger sen tidigare i min virtuella kundvagn. Men igår blev den inhandlad.

 

Sju jävligt långa dagar

Sju jävligt långa dagar” av Jonathan Tropper. Den kostade bara 24 kr och jag har läst och hört mycket gott om den så till det priset fick den också följa med ner i den virtuella kundvagnen.

 

Kommentera

