Recensionsex under hösten/vintern

Igår fick jag ett kul mejl från Mimer bokförlag. De frågade om jag var intresserad av att läsa en av deras böcker ”I fyra par skor” av Detta Prada. Utifrån materialet som de skickade med så verkar boken intressant. Nu väntar jag ivrigt på att den ska dyka upp i brevlådan. 🙂

I fyra par skor

Idag kom det ett mejl från Månpocket som bekräftar att jag får de böcker jag frågade om som recensionsex. Böckerna var ”Mannen från Albanien” av Magnus Montelius och ”I niqab på Stureplan” av Josefin Ahlström.

Kommentera

