I min brevlåda v. 42 (recex och vinst)

Så här långt den här veckan har det kommit bokpost två av tre dagar, i måndags och idag. 🙂

 

I måndags kom det ett recensionsex från Månpocket.

I niqab på Stureplan

Boken heter ”I niqab på Stureplan” och är skriven av Josefin Ahlström.

 

Dagens bokpost kom från Bokus som efter bokmässan hade en tävling där man kunde vinna ett signerat exemplar av lite olika böcker. Man skulle motivera varför man ville läsa sin favoritförfattare. På något underligt vis lyckades jag tydligen vinna boken jag skrev om.

Vinst från Bokus

Boken det handlar  om är Per Naroskins ”Fuskaren som försvann”. Jag har inte läst något av Naroskin förut men den här boken verkar kul. Den var som sagt signerad.

Signerad av Per Naroskin

I paketet låg dessutom en penna och en kod till Dito för att få läsa Kerstin Ekmans ”Grand final i skojarbranschen”.

2 thoughts on “I min brevlåda v. 42 (recex och vinst)”

Kommentera

