Dito

Jag gick in på dito.se idag för första gången trodde jag tills jag försökte skapa ett konto och det visade sig att jag redan hade ett. Jag knappade in koden som jag fick med Bokus-vinsten igår och fick laddat hem Kerstin Ekmans ”Grand final i skojarbranschen”.

Grand Final i skojarbranschen

 

Dessutom tittade jag av en slump runt lite och såg att en del av Novellix e-noveller var extremt billiga. De kostade bara 9 kr/st. Så jag råkade köpa dem.

Migrän av Arne Dahl
Spökhanden av Selma Lagerlöf
Med strömmen av Hjalmar Söderberg
Ella gör sig fri av Karin Boye
Ett dockhem av August Strindberg
Jag vill veta var stockrosorna kommer ifrån

 

De hade även ”Heder” av Jens Lapidus för det billiga priset men den har jag sedan tidigare.

 

Kommentera

