Bokbloggsjerka 19-22 oktober (2012)

Så var det dags för veckans bokblogjerka. Den här veckan ställer Annika följande fråga:

Finns det någon bok/författare/karaktär som har inspirerat dig så pass mycket att du har bytt yrke, skaffat dig en ny hobby eller tagit ett kliv ut i det okända på annat sätt?

 

Jag har funderat en del över frågan och kan tyvärr inte hitta något annat svar än:

Nej, jag kan inte komma på någon bok/författare/karaktär som har inspirerat mig till något av det som nämns i frågan eller till något annat heller för den delen.

 

Gud, vad tråkig jag känner mig med det svaret…

 

Kommentera

