Bokbloggsjerka 2-5 november (2012)

I den här veckans bokbloggsjerka har Annika ställt följande fråga:

Veckans fråga lyder kort och gott: vad ska du ägna dig åt för bokliga aktiviteter under Halloween helgen?

Egentligen så skulle jag på Halloween-fest nu på kvällen. Men det blir inte så för jag sov som en kratta i natt och är yr, har huvudvärk och är supertrött. Istället tänkte jag se om jag inte orkar läsa något mer kapitel i ”Karma Boulevard” av Anna Kerubi som jag påbörjade igår. Den verkar lite annorlunda än så länge. (Har bara läst två kapitel hittills.) Men den är intressant och spännande så här långt. 🙂

6 thoughts on “Bokbloggsjerka 2-5 november (2012)”

Kommentera

