I min brevlåda v. 45 (2012)

Den här veckan kom brevbäraren med ett bokpaket i måndags. I det låg en bok från 2244.

Tåg till Trieste

Boken heter ”Tåg till Trieste” och är skriven av den rumänska författaren Domnica Radulescu. Det ska bli kul att läsa den.

 

I torsdags fick jag ett mejl från PR-förlaget där jag fick frågan om jag ville läsa deras kommande bok ”Karmamailen” av Eva-Lisa Dezmin. Jag tackade ja och boken damp ner i min e-postsinkorg som e-bok.

Karmamailen

 

Så nu har jag mycket läsning framför mig. 🙂

Kommentera

