It’s my birthday!

Ja, så var man ett år närmare 30 nu då.

 

Det har varit en helt vanlig dag med jobb och frukost- och lunchläsning. Skillnaden var väl att jag hade fått mess i morse och att det ringde några nära och kära under dagen. 🙂 Dessutom fick jag paket av min kära make när jag vaknade. Det var jättemysiga tofflor från Kapp Ahl. Jag måste bara byta dem till en större storlek så bild kommer en annan dag. Jag har hittills inte fått några bokpaket, men däremot har jag fått pengar och de kan man ju köpa böcker för. 🙂

 

I och med att det idag är precis ett år kvar tills jag fyller 30 år så tänkte jag att jag framöver ska försöka fokusera lite mer på böckerna som finns med på listan ”30 böcker innan 30”. Jag har ju bara läst 4 av 30 böcker hittills så jag har ju hela 26 stycken kvar. Flera av dem har jag ju redan införskaffat i något format. De andra kommer att införskaffas efterhand. Vi får väl se hur det går med det, men man ska ju ha lite målsättningar i livet. 🙂

 

2 thoughts on “It’s my birthday!”

Kommentera

