En beställning gick iväg

Nu har jag gjort det igen. Jag var inne på Adlibris sida igår och där såg jag att de hade ett erbjudande på upp till 50 % på utvalda titlar (se här). Det gäller endast till 28 november. De hade flera noveller som kostade 15-17 kr så jag slog till och köpte nästan alla. Dessutom får jag 5 % rabatt på alla mina beställningar på Adlibris tack vare att jag är medlem i Hyresgästföreningen. Sådant är ju extra trevligt för en boknörd som jag.

 

Jag har en lite baktanke med att hamstra en massa noveller. Men jag vill inte avslöja tanken riktigt ännu. Jag ska bara hitta en helg först när jag inte har en massa inbokat så kommer jag att avslöja mina tankar. Så håll utkik på bloggen. 🙂

Förutom alla novellerna slog jag till och köpte ”Röde orm” av Frans G. Bengtsson som e-bok. Jag har länge velat läsa den, men aldrig fått tummen ur att göra det. Nu har jag den i alla fall nära till hands när jag får tid för den.

 

One thought on “En beställning gick iväg”

  1. Tack för tipset. 🙂 Jag gillar verkligen noveller. Det har blivit en hel drös i år.. Och när jag ser att du har beställt en novell av Jonas Hassen Khemiri (min favorit!) så känner jag ett stort behov att handla lite fler..

Kommentera

