I min brevlåda v. 47 del 2 (2012)

Jag skyller på att det var en snurrig fredag igår, åtminstone i mitt huvud. Jag glömde helt av att jag hade fått en avi för att hämta ut ett paket på posten som också innehöll böcker. Därför får det bli ett i-min-brevlåda-inlägg även idag. Min käre man skulle köpa godis till sig själv igår kväll och hämtade då ut paketet åt mig. Han köpte även mumsig glass till mig. 🙂

 

Paketet innehöll tre recensionsex från Mörkersdottir Förlag.

 

Förvriden

Först var det pocketutgåvan av ”Förvriden” av Frida Arwen Rosesund.

 

Halvblod (Halvblodstrilogin, #1)
Vingar av glas
(Halvblodstrilogin, #2)

Sen var det del ett och två av Halvblod-trilogin, ”Halvblod” och ”Vingar av glas” av Sofie Trinh Johansson i storpocket.

 

Kommentera

