Novellinköp…

Jag såg igår efter att jag hade sammanställt novellerna jag äger att Novellix-novellerna som jag äger var nästan alla i nummerordning. Men jag saknade de fyra första, nummer 18 och 19 samt tre av den tyska fyran. Jag har nu köpt in dessa så att jag äger alla Novellix-noveller fram till och med nummer 20 och även hela tyska fyran. Formaten varierar mellan häftade och e-noveller. Men det ska bli kul att läsa dem.

I Adlibrisbeställningen följde även en annan e-bok med ”En underjordisk dagbok” av Fjodor Dostojevskij. Jag gillade ”Brott och straff” när jag hade läst den så den här kanske också är något att ha.

En underjordisk dagbok
Kommentera

