Billiga e-böcker

Ni har väl inte missat att CDON har 50 % på flera e-böcker? Dessutom har de flera andra e-böcker som är jättebilliga. Jag råkade snubbla över följande som slank ner i kundvagnen och betalades.

Mord i snö
Dödens planhalva
Kommer aldrig mer igen
De korrupta
B5 (En Douglas Porter-deckare)

 

”Mord i snö” och ”Dödens planhalva” är del två och tre om Micke Norell skrivna av Hans-Olov Öberg. Jag har första delen ”En jagad man” sen tidigare. De två kostade 29 kr/st. Hans Koppels ”Kommer aldrig mer igen” och Robert Kvibys ”De korrupta” kostade 19 kr/st och Christer Ackermans ”B5” kostade bara 17 kr. Jag har funderat på dessa tre ett tag nu så jag tyckte att det var läge att slå till. De första två råkade jag bara snubbla över av en slump.

 

När jag ändå var inne på CDON åkte även blu-ray-boxen med de tre senaste Batman-filmerna med. Det var låg ändå under kategorin fraktfria julklappar. 🙂

Kommentera

