Julkalender?

Jag har funderat en tag över det här med att ha en julkalender av något slag på bloggen och jag  har kommit fram till att det är ett ypperligt tillfälle att få läst en del (förhoppningsvis alla) novellerna jag har samlat på mig.

Så här tänkte jag: Jag har nummer 1-20 av Novellix noveller. Dessa tänkte jag att jag skulle läsa och recensera en om dagen måndag till lördag och sedan under de fyra adventssöndagarna blir det en blandining med lite fler noveller.På julafron tänkte jag avlsuta med julnoveller, en av Sophie Kinsella och tre av Carole Matthews. 🙂

 

Jag får se hur det kommer att gå. Jag hoppas verkligen att jag får genomfört det här  för jag tycker att det ska bli kul. Så titta in här under december om du är intresserad av noveller. 🙂

 

Här är bilder på några av novellerna som kommer att läsas:

Novellix-noveller
Astor novell-noveller

Six Geese a-Laying (en julnovell)
Winter Warmers
One thought on “Julkalender?”

Kommentera

