I min brevlåda v. 48 (2012)

Då ska vi se i tisdags kom nya numret av Vi Läser i brevlåda. Jag gillar verkligen den tidningen.

Vi Läser nr. 6

 

I onsdags kom det en avi så jag gick iväg och hämtade ett paket på posten. Det innehöll tre recensionsex från X Publishing. 🙂

Vi måste börja med orden
Liten parlör för älskande
I begynnelsen var Bob

 

Jag tror att jag har all läsning för december och januari klar vid det här laget. Recensionsexen är många men de verkar sjukt bra. 🙂

One thought on “I min brevlåda v. 48 (2012)”

Kommentera

