Bokbloggsjerka 30 november – 3 december (2012)

Återigen var det någon eller till och med några veckor sen jag var med på Annikas bokbloggsjerka. Men nu kör vi. Helgens fråga lyder:

Nu står snart julen för dörren och då är frågan vad du önskar dig för bokliga saker i julklapp?

 

I och med att jag tänkte fokusera på min utmaning ”30 böcker innan 30 år” så vore det inte helt fel om någon av de böckerna jag inte äger på listan låg i en av årets julklappar. I mesta möjliga mån vill jag läsa böckerna på originalspråk, förutsatt att jag kan det så är originalet på engelska är det extra roligt om jag skulle få den på engelska. Men vi får väl se vad som händer på julafton. I övrigt så vet jag inte om jag önskar mig något särskilt i julklapp varken ”vanliga” eller bokliga.

Kommentera

