I min brevlåda v. 49 (2012)

Den här veckan damp det ner ett paket från Adlibris i måndags med tre noveller från Novellix.

Det var de tre novellerna som jag saknade i Novellix tyska fyra som jag ska läsa till julkalendern imorgon så det var ju tur de dök upp. 🙂

 

I fredags kom det en liten bok från Novellix som jag vann i deras julkalender.

Ett dockhem

Grejen är den att jag redan har den här som e-novell. Men jag sitter och klurar lite på en tävling om det inte är dags för en tävling i veckan kanske med tanke på att bloggen fyller 1 år. Så den kanske blir ett pris.

 

I fredags köpte jag Jenny Jägerfeltds ”Hål i huvudet” som e-bok på Adlibris. Den kostade bara 39 kr. 🙂

Hål i huvudet

 

The Book Depository hade återigen ett dygn av nya erbjudanden varje timma från torsdag kl. 13.00 till fredag kl. 12.00. Jag hittade en bok där som nu är på väg hem till mig. Om någon vecka eller så får ni se vilken det var. Dessutom beställde jag två böcker till när jag ändå var inne på deras sida. Det var två stycken böcker som finns med på listan ”30 böcker innan 30 år”. 🙂

Kommentera

