Lång tid

För ett år sen idag kl. 23.33 skrev jag mitt första inlägg på den här bloggen i formatet WordPress. Jag tänkte, som jag nämnde i helgen, att det skulle firas med en tävling. Men efter lite funderingar så känner jag att jag har väldigt mycket jobb just nu och dessutom är det massor av bokbloggare där ute som redan kör en massa tävlingar nu under december.

istället tänkte jag att jag kör igång en tävling efter nyår istället. Då kan jag ju fira att jag bestämde mig för att bli bokbloggare istället för ”vanlig” bloggare.

Jag hoppas att det låter som en bra idé. Dessutom kanske jag har hunnit skrapa ihop lite fler vinster tills dess. Vi får väl se.

 

3 thoughts on “Lång tid”

Kommentera

