Bokbloggsjerka 14-17 december 2012

Det var nog några veckor sen sist. Men i veckans bokbloggsjerka ställer Annika följande fråga:

Vi tar en enkel fråga så här sista gången innan juluppehållet: Vad läser du just i dag?

Just precis idag läser jag ”Som Zlatan fast bättre” av Niclas Christoffer och novellen ”Ett dockhem” av August Strindberg. Skulle jag få lite tid över och sätta mig och göra lite av sysslorna som ligger och väntar kan det även bli att jag lyssnar på ”Berätta inte för någon” av Harlan Coben.

 

6 thoughts on “Bokbloggsjerka 14-17 december 2012”

  1. Harlan Coben har jag bestämt ska få ytterligare en chans av mig. Har de tre första delarna om Myron Bolitar väntandes i hyllan. Hoppas de är bra…

Kommentera

