Julkalender: Lucka 21 – Om himlen smälter

Så var jag ur fas direkt igen. Men här kommer gårdagens lucka.

Om himlen smälter

Titel: Om himlen smälter
Författare: Hassan Loo Sattarvandi
Förlag: Novellix
Format: e-novell
Sidantal: 19
Läst på språk: Svenska (=originalspråk)

Mitt betyg:

Finns att köpa på: Adlibris (e-bok, fysisk bok), Bokia (e-bok, fysisk bok), Bokus (e-bok, fysisk bok), CDON (e-bok, fysisk bok)

 

Novellen handlar om Caspians kärlek till Mira.

 

Mina tankar

Det var en helt okej läsning. Men jag blev inte stormförtjust i den. Jag kan ändå rekommendera den om man vill komma bort från verkligheten för en stund.

Kommentera

