Julen 2012

Julen i år var lugn och skön. Vi var i Mölndal hos svärföräldrarna som vanligt. Tyvärr blev det inte så mycket läst, bara några noveller på julafton. Jag har märkt att jag läser mer en vanlig vardag än när jag är ledig, märkligt.

De flesta av julklapparna i år bestod av pengar. Vi fick även ett presentkort på H&M och en flaska  Hendrick’s Gin.

Julklappen från min käre man hade blivit försenad med posten så jag vet inte vad det är än. Vi får väl se när den anländer.

Men jag lyckades faktiskt få en bok på julafton för jag hittade mandeln i ris à la Maltan. Mandelpresenten i år var:

101 sci-fi filmer du måste se innan du dör

Det verkar vara en rolig bok som nog får bli en toabok någon gång i framtiden när jag ha tagit mig igenom ”Språkbitar”.

Kommentera

