Jag ändrar lite igen på ett inlägg

Jag kom precis på ett mycket bättre namn på inläggen där jag skriver om nyinköpta, fådda böcker och recensionsex som har tittat in. 30 december skrev jag att jag ändrar titel på inläggen från ”I min brevlåda” till ”Nytt, nytt, nytt” (se inlägget här).

Nu har jag kommit på att det är mycket bättre att döpa dessa inlägg till ”Nytt i bokhyllan” för det passar in på både de fysiska böckerna och e-böckerna. Ljudböcker är ju så sällan jag fyller på med så de kan säkert passas in här på något sätt.

De fysiska böckerna står ju in en fysisk bokhylla eller två eller tre … E-böckerna läggs ju i Adobe Editions virituella bokhylla. Ljudböckerna lägger jag mest i en mapp på datorn, men, men man kan inte få allt. 🙂

Jag hoppas att detta inte förvirrar alltför mycket.

 

Kommentera

