Ny ljudbok för powerwalken

På nyårsafton lyssnade jag klart på ljudboken jag höll på med och nu behöver jag en ny att lyssna på när jag går mina powerwalks. Lotten den här gången faller på ”Män som hatar kvinnor” (del ett i Milleniumtrilogin) av Stieg Larsson. Jag är ju lite sen på den här fronten och har inte läst Milleniumtrilogin ännu. Men i år ska jag lyssna mig igenom hela trilogin under mina promenader, tänkte jag.

Män som hatar kvinnor (Millenium, #1)

 

Jag har nästan bara hört positiva kommentarer om den här boken så förväntningarna på den är höga. Jag hoppas verkligen att de infrias. Vi får väl se …

 

 

2 thoughts on “Ny ljudbok för powerwalken”

  1. Lyssnar på [buzz] när jag är ute och springer, det är ändå en kort bok men den tar aaaaaldrig slut! Får väl ge mig ut och springa lite oftare så att jag kommer någonstans 😉 Det är väl mitt största problem med ljudböcker, att det går så långsamt, jag läser ju mycket fortare själv..

    1. Jag har föst nu kommit igång på allvar med att gå ut och gå och då är ju en ljudbok perfekt. Det blir så enformigt med att bara lyssna på musik.

Kommentera

