Nytt i bokhyllan v. 2 (2013)

Den här veckan kom det bokpost flera gånger och den digitala bokhyllan har också fyllts på lite.

I tisdags fick jag boken jag beställde från Bokbörsen.

Hör bara hur ditt hjärta bultar i mig (Loggbok, #1)

Bodil Malmstens första loggbok ”Hör bara hur ditt hjärta bultar i mig”.

 

I onsdags kom det två paket ett från Novellix med de sista novellerna jag vann i deras julkalender.

”Dummy” av Bengt Ohlsson, ”Shuno” av Dogge Doggelito, ”Gloria” av Wille Crafoord och ”Sandhamn” av Jens Liljestrand.

Det andra paketet var från Damm förlag och i det låg följande bok:

Cocktails för tre

”Cocktails för tre” av Sophie Kinsella som Madeleine Wickham. Jag såg det först nu. De har stavat fel på cocktails på min bok åtminstone. Hi, hi 🙂 Tack för boken!

Jag köpte även noveller på Dito för att komplettera min Novellixsamling. Nu har jag novell 1-24 och den tyska fyran. 🙂

Stamtavla
De blå skorna
Audition

Jag köpte Karin Ströms ”Stamtavla” och Linda Olssons ”De blå skorna”. Dessutom slank det med en annan novell av Karin Ström ”Audition” för den kostade bara 9 kr.

 

I torsdags kom en avi med avsändare Forma Books. Jag hämtade ut paketet idag och i det låg det en bok såklart.

Bländverk (Alex King, #1)

Boken var ”Bländverk” av Thomas Erikson. Det är första boken om Alex King. Jag har läst del två ”Illdåd” i höstas. Den här boken vann jag i Forma Books julkalender de hade på Facebook. Det ska bli kul att läsa den.

 

Idag kom det ett paket som såg ut så här:

Som ni ser var det från Gilla Böcker. I paketet låg boken ”Jag biter i apelsiner” av Annakarin Thorburn

Jag biter i apelsiner

Tack för boken!

 

Jag ser framemot all läsning nu under våren! 🙂

Kommentera

