Läsningen just nu

Det som inte växer är döende

Just nu läser jag ”Det som inte växer är döende” av Jesper Weithz och jag kan säga att jag inte är imponerad. Hade det inte varit för att boken är ett recnesionsex från Natur & Kultur så hade jag slutat läsa den. Det är tyvärr så illa.

 

Män som hatar kvinnor (Millenium, #1)

Vad gäller ljudboken ”Män som hatar kvinnor” av Stieg Larsson så är de helt okej än så länge. Men jag är bara på tredje skiva så det är ju en bit kvar (totalt 16 skivor).

 

Sist, men inte minst så funderar jag över vilken bok som ska bli nästa toabok. Jag väljer just nu mellan ”Bubblor” av Claire Castillon och ”Världens dåligaste språk” av Fredrik Lindström. Vilken ska jag välja?

 

Kommentera

