Nytt i bokhyllan v. 3 2013

I måndags kom brevbäraren med fyra bokpaket från The Book Depository. 🙂

Ender’s Game (Ender’s Saga, #1)
Jesus’ Son
The Catcher in the Rye
The Sun also Rises

Alla dessa fyra böcker är med på listan 30 böcker innan 30 år som jag ska läsa i år.

 

I torsdags fick jag sms om att paketet från Adlibris gick att hämta ut. Jag hade inte tid att hämta det förrän idag. I det låg en liten beställning jag gjorde för att de hade erbjudande på 3 pocket för 99 kr. Följande tre pocket låg i paketet.

Himlen börjar här
Tusen små bitar
Min vän Leonard

Ända sedan jag läste ”Sista testamentet” av James Frey har jag velat läsa resten av hans böcker. Nu äger jag åtminstone några av dem.

 

Igår (fredag) snubblade jag över två noveller i Iron Fey-serien av Julie Kagawa. Så jag råkade köpa dem på Bokon. Jag har de tre första böckerna i serien i pocket på svenska. Novellerna är dock på engelska och fanns bara som e-böcker.

Winter’s Passage (Iron Fey, #1,5)
Summer’s Crossing (Iron Fey, # 3,5)

 

Så nu har jag ännu mer att läsa. 🙂

 

Kommentera

