Bokbloggsjerka 18-21 januari (2013)

I veckans bokbloggsjerka ställer Annika följande fråga:

Om du ser en bok av en författare som du aldrig har hört talas om tidigare, vad är det som gör att du bestämmer dig för att läsa den?

Först tittar jag på omslaget för att se om det tilltalar mig och sedan läser jag baksidetexten för att se om handlingen tilltalar mig. Verkar berättelsen bra utifrån baksidan så läser jag boken annars struntar jag i den. Har jag möjlighet så googlar jag gärna för att se vad andra har sagt om boken och väger in det i beslutet om att läsa eller inte läsa boken.

3 thoughts on “Bokbloggsjerka 18-21 januari (2013)”

Kommentera

