Veckans läsmål v. 4 2013

 

Då har jag fått gjort en bild till de här inläggen. Den blev inte superb, men jag tycker att den blev helt okej för att ha gjort den när jag var trött och hade huvudvärk. 🙂

 

Nog om det och över till det inlägget faktiskt ska handla om. Den här veckan har jag följande mål som jag hoppas uppnå:

  • Läs klart ”Det som inte växer är döende” av Jesper Weithz. Jag har cirka 90 sidor kvar att läsa i den här tråkiga boken och jag vill så gärna komma vidare och läsa de andra böckerna som ligger i läshögen och väntar.
  • Läs två av novellerna jag har fått som recensionsex av Hoi förlag. Det här borde också vara ett helt okej mål för det är ju bara noveller. De är ju inte så långa och jag har bara läst en av de åtta jag fick av dem så jag har några att beta av.

 

Jag tänkte att jag börjar med ribban ganska lågt (hoppas jag) för att faktiskt kunna uppnå målen. I slutet av veckan får vi se hur det har gått.

Kommentera

