Snark…zzzzz

Det som inte växer är döende

Titel: Det som inte växer är döende
Författare: Jesper Weithz
Förlag: Natur & Kultur
Recensionsex: Ja, från förlaget
Format: Inbunden
Sidantal: 261
Läst på språk: Svenska (=originalspråk)
Mitt betyg: 
Finns att köpa på: Adlibris (e-bok, fysisk bok), Bokia (e-bok, fysisk bok), Bokus (e-bok, fysisk bok), CDON (e-bok, fysisk bok)

 
Boken handlar om Henrik, Lotte och deras dotter Molly som ska flytta till São Paolo i Brasilien på grund av problemen med bäbisen i Lottes mage. Henrik är tvungen att åka till London för att träffa sin assistent och ska därifrån fortsätta till São Paolo. Lotte och Molly ska flyga från Arlanda. De ska träffas i São Paolo och börja sitt liv där. Men inget blir som de har tänkt sig.

 

Mina tankar

Det är var en av de tråkigaste böckerna jag har läst på länge. Det händer nästan ingenting och hade det inte varit ett recensionsex så hade jag lagt bort den och aldrig mer tagit upp den efter knappt 50 sidor. Det tog jättelång tid att läsa den just på grund av det. Jag vet inte vad mer jag ska skriva om den. Tyvärr, så kan jag inte rekommendera den till någon. Jag blev bara trött av att läsa den.

 

Tack för recensionsexet trots allt, Natur & Kultur!

Tack även för e-boken, Booked!

Kommentera

