Veckans läsmål v. 4 – hur gick det?

 

Den här veckans läsmål var följande:

  • Läs klart ”Det som inte växer är döende” av Jesper Weithz
  • Läs två Hoi-noveller

 

Jag satte upp ganska små mål nu till en början bara för att se om jag kunde uppnå dem. Det var inga som helst problem att uppnå dem.

 

I onsdags läste jag klart ”Det som inte växer är döende” av Jesper Weithz. Här kan ni läsa recensionen.

 

I torsdags och fredags fick jag läst sammanlagt tre noveller från Hoi förlag: ”Strax innan de åt melon”, ”Bortom Brahms” och ”Dimitris dans”. Jag fick alltså läst en mer än vad målet låg på. 🙂

 

Sammanfattningsvis kan man säga att den här veckans läsmål gick jättebra. Vi får väl se vad jag sätter upp för mål till nästa veckan.

Kommentera

