Tävling!

Det är hela två månader sen (10/12-12) som den här bloggen fyllde ett år. Jag utlovad då en tävling i början av året. Men jag har helt enkelt inte hunnit med det förrän nu. Så här kommer den!

 

För att vara med i tävlingen vill jag att du ger mig ett boktips. Det spelar ingen roll om det är en ny eller gammal bok, allt tas emot. Tipset skriver du i en kommentar här nedan och för att jag ska kunna kontakta vinnaren är det viktigt att du skriver in din e-postadress i det fältet där det anges i kommentarsformuläret.

 

Tävlingen pågår till söndag 17/2 kl. 18.00 efter det drar jag en vinnare.

 

Vad kan man vinna?

Jag tänkte att ni kunde få vinna boken ”Jag biter i apelsiner” av Annakarin Thorburn och novellen ”Sandhamn” av Jens Liljestrand.

Jag biter i apelsiner

 

”Jag biter i apelsiner” är läst en gång men den är i mycket gott skick och novellen är helt ny och den är en fysisk bok i lagom fickformat.

 

Ni får gärna tipsa om tävlingen på er blogg, facebook eller twitter, men det ger inga extra chanser. Jag tycker att alla ska ha lika stor chans att vinna. 🙂

 

Har ni några frågor är det bara att mejla eller skriva dem i en kommentar!

6 thoughts on “Tävling!”

  1. Grattis!

    Jag är gärna med och tävlar och mitt boktips är Varma kroppar av Isaac Marion, en väldigt annorlunda läsupplevelse ur en zombies PoV.

    Mari

Kommentera

