Veckans läsmål v. 6 2013 – Hur gick det?

Det blev en försenad sammanfattning av veckans läsmål för vecka 6. Detta beror på att jag kämpade in i det sista med att uppnå ett av dem.

Målen för veckan var följande:

  • Läs två noveller från Hoi förlag
  • Läs till minst sidan 250 i ”Jacob beslutar sig för att älska”

 

Så här gick det:

Jag lyckades inte hinna med att läsa några noveller från Hoi förlag under veckan. Istället har jag fokuserat på att läsa ”Jacob beslutar sig för att älska”. Tanken var att hinna till åtminstone sidan 250 innan veckan var slut. MEN inte heller det gick vägen. Jag kom till sidan 203. Det komiska är att jag när jag satte upp målen funderade på om jag skulle sätta 250 eller 200 sidor och uppenbarligen skulle jag har valt det andra alternativet. Men det är ju alltid lätt att vara  efterklok.

Sammanfattningsvis kan man säga att vecka 6:s läsmål gick rent åt skogen. 😦

 

Ja, ja, jag tar nya tag det är ju en ny vecka så jag ska fundera ut nya läsmål för veckan och hoppas på att jag klarar dem den här gången.

Kommentera

