Veckans läsmål v. 7 2013 – hur gick det?

 

Veckans läsmål var:

  • Läs två noveller från Hoi förlag
  • Läs klart och recensera ”Jacob beslutar sig för att älska” helst senast onsdag 13/2 (=recensionsdagen)

 

Vad gäller två noveller från Hoi förlag så har jag lyckats med målet. Jag läste ”Isabella” av Lars Rambe i fredags och ”En orm i trädgården” av Malin Byström idag (söndag).

 

När det gäller ”Jacob beslutar sig för att älska” av Catalin Dorian Florescu så lyckades jag till viss del med det målet. Jag fick läst klart boken och skrivit recensionen, men jag lyckades inte få det gjort senast onsdag (13/2) utan det blev gjort under torsdagen (14/2) istället.

 

Sammanfattningsvis så kan man säga att det var en lyckad vecka. Jag uppnådde målen; ett av det en dag senare än tänkt, men ändå. 🙂

Kommentera

