Funderingar och sådant

Jag har de senaste veckorna funderat på om jag kommer orka lyssna klar på ”Män som hatar kvinnor” av Stieg Larsson. Jag har lyssnat ca 5 timmar på den. Det är cirka 27 % av boken. Som läget är nu så är jag i mitten på skiva 5 så jag har kommit fram till att jag ska lyssna klart på den skivan och är den inte bra efter det så tänker jag inte ödsla mer av min kära tid på den är tråkiga boken. Jag tänker inte heller ge mig på de följande två delarna om jag inte läser klart den här.

Män som hatar kvinnor (Millenium, #1)

 

Efter att ha varit hängig och trött under nästan hela februari har jag kommit fram till att för att klara utmaningen att göra plankan i 200 minuter till påskafton (30/3) så är jag tvungen att räkna med de minuter jag har gjort plankan för viktminskningen sen årets början. Så efter att ha gjort det är jag nu uppe i 130 minuter och har alltså bara 70 minuter kvar att få gjort på 37 dagar. Det ska inte vara några större problem om jag inte blir dödssjuk eller något sådant vill säga. 🙂

One thought on “Funderingar och sådant”

  1. Problemet med ljudböcker, det tar alltid ofantligt mycket längre tid att komma igenom en bok. När jag läser har jag inte en sådan inlevelse som de som berättar har 😛 Personligen har jag inte tålamodet till ljudböcker alls..

Kommentera

