Bokrean är här!

Själv har jag redan förhandsbeställt böcker från Adlibris och Bokus. Det blev inte så många eftersom jag tyckte att rean var ganska tråkig i år. Men idag släppte Dito, Bokon och Adlibris reae-böckerna. Detta var lite mer spännande tycker jag.

 

Dito fanns det lite böcker för endast 1 kr/ styck. Här är tre exempel:

Gräspojken
En spricka i kristallen
Det känns konstigt att vakna i sin egen säng
Det känns konstigt att vakna i sin egen säng

Dessutom hade de en del Novellix-noveller för 1 kr/styck också.

 

Adlibris släppte förutom e-böcker på rea även en del engelska titlar.

 

Jag sitter och funderar lite över vilka inköp jag ska göra av några e-böcker som var intressanta. Men hur det blir med det får ni se i slutet av veckan i ”Nytt i bokhyllan”-inlägget. 🙂

One thought on “Bokrean är här!”

Kommentera

