Nytt i bokhyllan v. 10 2013

I måndags tittade jag lite på e-böcker som man kan ladda ner gratis från Goodreads och då snubblade jag över den här:

Zombicorns (Zombicorns, #1)

Det är en kort bok som är skriven av John Green. Den verkar väldigt flummig.

 

I tisdags fick jag ”Besvärjelser och beskydd” av Maria Friedner från Mix förlag som e-bok. De undrade om jag ville läsa den och det vill jag gärna.

Besvärjelser och beskydd

 

I måndags kom det en avi som gällde ett bokpaket från The Book Depository. Den hämtades ut i onsdags och innehöll boken jag köpte under deras stora erbjudandedygn.

 

Four Tales

Det var den vackra boken ”Four Tales” av Philip Pullman i paketet. Den är även illustrerad. 🙂

 

I torsdags kom det en bok med posten. Det var ett recensionsex från B. Wahlströms.

Kretsen (The Raven Cycle, #1)

Det var Maggie Stiefvaters senaste på svenska ”Kretsen” som är första delen i en ny serien som heter ”The Raven Cycle” på engelska. Jag vet inte vad den heter på svenska, ”Kretsen” kanske.

 

Kommentera

