Veckans läsmål v. 11 2013 – hur gick det?

 

Läsmålen för vecka 11 såg ut så här:

  • Läs en novell från Hoi förlag
  • Ha halva  ”Besvärjelser och beskydd” läst senast söndag

 

Så här gick det:

  • Jag fick inte läst en enda novell från Hoi förlag.
  • I söndags kväll hade jag tänkt sätta mig och läsa så att jag skulle ha fått läst halva ”Besvärjelser och beskydd”. Men istället spelade jag ”Dead Island” med min käre make så jag kom bara till sidan 138 (= 41 %).

 

Så kort och gott kan man säga att läsmålen vecka 11 2013 gick åt skogen.

Kommentera

