Nytt i bokhyllan v. 13 2013

I måndags kom det en avi till ett bokpaket i det paketet låg en beställning som jag hade gjort via Amazon. Enligt annonsen var det del ett och två av serien ”Raider’s Ransom”. Men när jag öppnade paketet visade det sig att jag hade fått två exemplar av del ett. SÅ om någon är intresserad av den så hör av er per mejl eller i en kommentar så kanske vi kan komma överens om något. Böckerna var inplastade när jag öppnade paketet, men jag har tagit av plasten. Jag trodde ju att jag hade fått två olika delar. Boken ligger i en kartong.

Reaver’s Ransom (Raider’s Ransom, #1)

 

I tisdags damp det ner två böcker i brevlådan och en avi som också var ett bokpaket.

I ett av paketen låg det ett recensionsex från Bonnier Carlsen.

Slottet av is

Boken är skriven av Janina Kastevik och heter ”Slottet av is”.

 

De andra två paketen var delar av min beställning från WOW HD.

The Complete Adventures of Charlie and mr. Willy Wonka

En var en bok av Roald Dahl som delvis finns på min klassikerlista, ”The Complete Adventures of Charlie and mr. Willy Wonka”. Den första delen i boken är med på klassikerlistan (”Charlie and the Chocolate Factory”).

I det andra paketet låg:

Dark Visions

”Dark Visions” av L.J. Smith. Det är tre böcker i en ”The Strange Power”, ”The Possessed” och ”The Passion”.

 

I onsdags kom min lilla beställning från Bokus med Novellix nordiska fyra.

Novelix nordiska fyra

De är, uppifrån och ner: ”Kyssen” av Merethe Lindström, ”Det gula huset” av Gyðir Elíasson, ”OK International” av Jakob Ejersbo, ”Ett köns bekännelse” av Riikka Pulkkinen.

 

Kommentera

