Nytt i bokhyllan som kom under resan

Under tiden som vi har varit i Thailand har det dimpt ner lite bokpaket i brevlådan.

(Ursäkta att jag fick med min fot på bilden, men jag fick inte paketen att posera som jag ville utan att ta hjälp av fötterna.)

Det tjocka paketet från CDON innehöll presenter så det kommer inte att komma med här. Men de andra kommer att omnämnas. 🙂

 

Först hade två beställningar från WOW HD kommit.

Wildworld del 1 och 2

”The Night of the Solstice” och ”Heart of Valor” (del 1 och 2 av serien Wildworld) av L. J. Smith.

 

Sen hade jag fått en del recensionsex. Först ut var Dina Nayeris bok från Damm förlag.

En tesked jord och hav

 

Sen hade jag fått tre böcker från B. Whalströms.

Den magiska trädkojan del 1, 2 och 3

Serien heter ”Den magiska trädkojan” och är skriven av Mary Pope Osborne. De tre första delarna heter ”Dinosaurierna kommer”, ”Den svarte riddaren” och ”Mystiska mumier”.

 

Sist, men inte minst, hade jag fått ett recensionsex från Lilla Piratförlaget. Det var del tre i serien ”Den eviga elden” av Patrik Bergström.

Dvärgarnas stad (Den eviga eldens magi, #3)

 

Så nu har jag en hel del att läsa i helgen och framöver. 🙂

Kommentera

