Veckans läsmål v. 17 2013 – hur gick det?

Den här veckans läsmål såg ut så här:

  1. Läs klart ”The Silver Spoon of Solomon Snow”.
  2. Läs en klassiker till Lyrans klassikerutmaning.
  3. Läs och recensera ”Dvärgarnas stad”.

 

Så här gick det:

  1. I torsdags fick jag läst klart ”The Silver Spoon of Solomon Snow” av Kaye Umansky. Här kan ni läsa min recension.
  2. I lördags (igår) fick jag läst klart en klassiker till Lyrans klassikerutmaning. Det blev ”The Strange Case of Dr. Jekyll and Mr. Hyde” av Robert Louis Stevenson. Här är min recension.
  3. I torsdags fick jag även läst tredje delen av serien ”Den eviga eldens magi”, alltså boken ”Dvärgarnas stad” av Patrik Bergström. Här är min recension av den.

 

Jag måste säga att jag tycker att jag att jag klarade läsmålen riktigt bra den här veckan med tanke på att jag var klar med dem redan igår kväll. 🙂

 

Vi får väl se vad jag hittar på till nästa vecka och hur det går med det hela …

Kommentera

