Veckans läsmål v. 18 2013 – hur gick det?

 

Så här såg läsmålen ut:

  1. Läs klart och recensera ”Vi måste börja med orden” under måndag eller tisdag
  2. Läs och recensera del 1-3 av serien ”Den magiska trädkojan”
  3. Påbörja läsningen av ”I fyra par skor” om inte ”Resan till tidens slut” dyker upp


Så här gick det:

  1. Jag läste klart ”Vi måste börja med orden” under måndagen så den recensionen hittar ni här.
  2. Jag fick även läst del 1-3 av serien ”Den magiska trädkojan mellan 30/4-2/5. Del 1, del 2 och del 3.
  3. Jag påbörjade dock inte ”I fyra par skor” trots att ”Resan till tidens slut” inte kom. Istället påbörjade jag ”Vi är inte sådana som i slutet får varandra” av Katarina Sandberg för recensionsdagen för den är 7/5 så jag ville försöka läsa klart och recensera den tills dess.

 

Jag tycker att jag uppnådde målen ganska bra. Men jag vet inte hur jag ska se på det tredje målet för jag bytte ju bok …

Kommentera

